DU ER VELKOMMEN TIL AT HANDLE I VORES ONLINEBUTIK

  • De angivne priser er inklusive moms. (25%)
  • Fast forsendelsespris på 799 SEK. For levering til Norge er der en fast forsendelsespris på 2000 SEK.

Når du har afgivet din bestilling, indgås der en købsaftale mellem dig og Tiles Europe AB. En bekræftelse vil blive sendt til den e-mailadresse, du angav, da du afgav din ordre. Hvis der er unøjagtigheder i pris og leveringstid eller andre omstændigheder, forbeholder Tiles Europe AB sig ret til at ændre dette efterfølgende. Ved disse lejligheder vil vi kontakte dig og informere dig om dette. Du har derefter fuld ret til enten at ændre eller annullere din ordre. Tiles Europe AB indgår ikke aftaler med personer, der ikke er myndige (18 år). Tiles Europe AB forbeholder sig ret til at afvise en ordre. Vi tager forbehold for tryk- og tastefejl. Du vil altid blive informeret om eventuelle prisjusteringer på din ordre og har fuld ret til at ændre eller annullere din ordre. Tiles Europe AB er ikke ansvarlig for skader og/eller misfarvninger og lignende, der kan opstå som følge af forkert montering eller som følge af forkert brug af produktet. Falske ordrer. Hvis der opdages falske ordrer eller andre bedrageriske forsøg, vil sagen blive anmeldt til politiet.


Prøve

  • Små prøver koster 10 SEK/ST. Hvis du bestiller en (1) mindre prøve, får du gratis forsendelse. Ved bestilling af to-tre (2-3) mindre prøver tillægges en forsendelsesomkostning på 39 SEK. Ved bestilling af fire (4) mindre prøver eller mere, vil der blive tilføjet en forsendelsesomkostning på 17,25 SEK for hver enkelt prøve.

BETALINGSMULIGHEDER

Betaling med kort. Tiles Europe AB tilbyder en sikker kortbetaling via Klarna. Swish og forskudsfaktura.

Forudbetaling. Du betaler ordrebeløbet på forhånd til vores bankoverførselsnummer eller kontonummer. Vi leverer din ordre, når vi har noteret din betaling, fakturaen sendes til den e-mailadresse, du angav ved bestillingen, fakturaen betales derefter, og betalingsdatoen er angivet på fakturaen. Det tager normalt et par bankdage for os at se din betaling, så forvent en lidt længere leveringstid.

Swish-betaling Du betaler ordrebeløbet forud på vores Swish-nummer. Vi leverer din ordre, når vi har registreret din betaling. Det tager normalt kun én arbejdsdag for os at bekræfte din betaling.

Kontraktmæssig kunde. I henhold til aftalen.


BESTILLINGSOMKOSTNINGER

Tillæg til de gældende forsendelses- og leveringsbetingelser: På grund af den særlige situation i verden er vi desværre nødt til at opkræve et ekstra gebyr for hver ordre, der indeholder specialtilpassede varer.

Gebyr: 450 SEK Tillægget omfatter blandt andet over stigende omkostninger til energi, miljøtillæg, fragttillæg, omkostninger i det hele taget, som vi som virksomhed undtagelsesvis bliver pålagt af leverandører af alle slags.


LEVERINGSBETINGELSER

Vi behandler og afsender alle ordrer inden for 1-3 arbejdsdage. Fragtfirmaets leveringstid vil blive tilføjet. Ifølge Svea kan levering kun ske til regnskabsadressen.

Leveringsmåde. Vi leverer større forsendelser med DHL eller DSV. Vi tager ikke økonomisk ansvar for eventuelle forsinkelser forårsaget af transportøren. Prøverne sendes i formatet 10×10 cm og sendes normalt med posten.

Ved modtagelsen får du besked fra DHL/DSV før levering og modtager yderligere oplysninger og aftaler leveringsdag og -tidspunkt. Vores hjemmeleveringer sker i dagtimerne, medmindre andet er angivet. Leveringstiderne kan variere afhængigt af stedet og fragtfirmaets leveringstider. Ændring eller specificering af leveringstiden kan medføre et ekstra gebyr fra fragtfirmaet. Når forsendelsen ankommer til slutterminalen, får modtageren besked. Hvis forsendelsen ikke er blevet leveret eller afhentet fra den endelige terminal inden for tre (3) dage efter ankomst, vil der blive opkrævet et ekstra gebyr for lagerleje. Alle leverancer er underlagt vejtransport til adressen, medmindre andet er angivet. Hvis du bor i en boligblok, bliver varerne leveret til døren. Ved aflæsning skal varerne inspiceres omhyggeligt af modtageren, før der kvitteres for leveringen.

Mens chaufføren stadig er der, skal du kontrollere, at antallet af pakker er korrekt, og om der er synlige skader på emballagen eller på varerne. Dette skal noteres på kvitteringen, når leveringen er modtaget, før chaufføren kører, og før kvitteringen er underskrevet.

Fragtfirmaer leverer ikke varer uden en kvittering fra kunden eller den ansvarlige modtager på vegne af kunden. Det betyder, at du er ansvarlig for at sikre, at der er nogen, der kan modtage og kvittere for varerne, når leveringen finder sted. Ved leverancer til øer uden broforbindelse leverer vi normalt til nærmeste kaj med adresse på fastlandet, hvor kunden kan modtage leverancen og derefter arrangere videre transport til øen.

    1. Når varerne forlader os, vil du modtage en e-mail med besked om, at dine varer er på vej.
    2. Meddelelsen giver dig også et 10-cifret forsendelsesnummer, som du kan bruge til at spore dine varer.
  • DHL/DSV giver dig besked, når varerne vil blive leveret til den angivne adresse.
  • Kontroller ALTID varerne, før du underskriver fragtbrevet.
  • OBS! Ifølge DHL/DSV har kunden 3-4 dage til at svare på deres kontaktforsøg. Hvis varen ikke afhentes, vil DHL/DSV opkræve et gebyr på mellem 99-3000 SEK afhængigt af pakkens størrelse. Hvis varerne ikke afhentes, men returneres til Tiles Europe AB, er kunden ansvarlig for de fulde omkostninger ved returnering plus DHL/DSV-gebyret.

OBS! Returneringer er underlagt et ekstra gebyr for forsendelse. I tilfælde af en annulleret ordre, der allerede er afsendt, vil der blive opkrævet et ekstra gebyr for at dække vores håndteringsomkostninger. Når du køber bestillingsvarer, er det ikke længere muligt at returnere dine varer eller annullere din ordre, da de er bestilt specielt til dig direkte fra fabrikken. Pakker, der ikke er afhentet inden for 14 dage, returneres automatisk til Tiles Europe AB. Prisen for returforsendelse er 149 SEK.

Hvis varerne er beskadigede, når vi leverer dem. Tag imod varerne, men underskriv aldrig for dem uden først at notere det på kvitteringen. Notatet behøver ikke at være detaljeret, men det er nødvendigt for afviklingen af kravet. Formålet med bemærkningen er at bevise, at skaden opstod, mens vi håndterede varerne. Det giver os også mulighed for at spore årsagen og træffe foranstaltninger for at forhindre, at det sker igen. Du bør også forsøge at begrænse skaderne, når det er muligt. Hvis skaden først blev opdaget under udpakningen (skjult af emballagen), skal du underrette os om skaden inden for syv (7) dage efter modtagelsen, for at den kan blive behandlet.

En godkendt reklamation vil blive refunderet til kundens konto. Nogle gange ønsker vi at inspicere skaden, så du må ikke returnere, sælge eller reparere de beskadigede varer uden først at kontakte os. Kontakt os derfor så hurtigt som muligt via e-mail. reklamation@tilesrus. dk Du har op til 14 dage til at hente din pakke hos det nærmeste ombud. Så snart forsendelsen når frem til den angivne adresse, sendes en meddelelse via SMS eller post. Hvis du ikke afhenter forsendelsen inden for 14 dage, vil vi opkræve dig for vores omkostninger til returforsendelse til os, administrative omkostninger og ny forsendelse. En faktura med det oprindelige ordrebeløb og disse beløb sendes af os samme dag, som en uafhentet forsendelse er registreret hos os.

Vi anbefaler, at du ikke hyrer håndværkere eller pådrager dig andre ekstra omkostninger i forbindelse med din bestilling, før du har modtaget varerne og kontrolleret, at alt er korrekt. Hvis der mangler varer, skal du fortsætte som følger. Notér det på kvitteringen, før du kvitterer for varerne. Kontakt os via kundeserviceafsnittet på hjemmesiden.

Reklamationer og returret.

Hvis du kan bevise, at produktet har en fabrikationsfejl, får du altid nye produkter. Ændring af farven på produkterne er ikke omfattet af garantien, da det betragtes som normal slitage. For refusioner – indtast dit post-, bank-, person- eller bankkontonummer. Når varerne er sat op, kan du ikke længere reklamere eller returnere varerne.


Dimensioner og brænding

De mål, der er angivet på vores produkter, er de mål, som producenten har brugt til at producere flisen, og de kan variere fra en produktion til en anden. Da hver produktion af en plade ikke kan garanteres at være ens i størrelse og farve, får hver produktion af en plade et brændingsnummer (farve) og et kalibernummer (størrelse), som er trykt på emballagen. Dette skyldes flere produktionsfaktorer, og det er derfor vigtigt at kontrollere, at alle pakker er fra samme fyring, før de samles. Når du gennemfører en bestilling, er dette særligt vigtigt, og vi beder dig altid om først at kontakte vores kundeservice for at finde ud af, om det samme brændstof stadig er på lager. Derefter sørger vi for, at det rigtige produkt bliver sendt ud.

Bemærk, at brændingen varierer mellem fliser og klinker i forskellige fremstillingsprocesser. Så sørg for at bestille alt i samme parti. Hvis du har brug for at supplere, bedes du kontakte vores kundeservice for at sikre, at brændingen er den samme.


Mangelfulde varer Som kunde hos tilesrus.dk har du ret til at klage over mangelfulde varer. Hvis du vil indgive en klage, bedes du kontakte vores kundeservice. Reklamation over fejlplukkede eller defekte varer skal ske, inden de installeres. Hvis produktet er samlet, anses køberen for at have accepteret produktet. Dette gælder dog ikke, hvis manglen ved varen først kunne opdages, efter at monteringen var afsluttet. Hvis fejlen opdages under installationen, skal installationen straks afbrydes, og kundeservice hos Tiles Europe AB skal kontaktes. OBS! Book ikke håndværkere, før du har kontrolleret varerne, at de korrekte varer er blevet leveret, og at der ikke er sket skader under leveringen. Tiles Europe AB fralægger sig ethvert ansvar for omkostninger til bestilte håndværkere i tilfælde af defekte, forkerte varer eller transportskader.


Ret til annullering. I henhold til fjernsalgsloven har du ret til at returnere bestilte fejlfri varer uden at angive nogen grund. En sådan meddelelse skal gives så hurtigt som muligt, men ikke senere end fjorten (14) dage efter modtagelsen af varerne. (Gælder ikke for specialbestilte varer eller virksomheder) Vi følger Konsumentverkets anbefalinger, se: Konsumentverket.se Da der kan opstå transportskader og andre skader på varer, der returneres, ønsker vi, at du dokumenterer og garanterer, at produkterne er hele og rene. Dokumenter med et digitalkamera før og efter emballagen, et billede af, hvordan varerne ser ud, når du returnerer dem. Mærk varerne med vores ordrenummer. Returfragten betales af dig og skal leveres til vores lager. Når vi modtager varerne, kontrollerer vi, om der er synlige skader på emballagen, og derefter kontrollerer vi alle returnerede varer. Alle andre skader end forsendelsesskader vil blive faktureret til afsenderen.

Bemærk venligst, at varerne ikke skal sendes til et udleveringssted, men skal leveres til Tiles Europe AB. Galoppgatan 1, 213 77 Malmö.